عشق خیالی




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





پشت سري من قدم بر ندار ،چون ممکن است راهرو خوبي‌ نباشم.

قبل از من نيز قدم بر ندار ، ممکن است من، پيرو خوبي‌ نباشم.

همراه من قدم بردار،

و دوست خوبي‌ براي من باش.



نظرات شما عزیزان:

مسعود 149 مرهم دردا
ساعت19:27---3 مرداد 1392
بعد رفتنت اروم نمیشم

تو خودم میریزم ولی داغون نمیشم

یه روزی قول دادی كه میمونی تا اخر پیشم

ولی حالا / حتی خیس زیر بارون نمیشم

ببین دیگه برات اون مسعودی نیستم

میبینی گریه هام مصنوعی نیستن


مسعود 149 مرهم دردا
ساعت19:27---3 مرداد 1392
آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو آرامش یافته ام

که هیچ گناهی با آرامش مانوس نیست

آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو امنیت را احساس کرده ام

که در هیچ گناهی امنیت محسوس نیست

آغوش تو گناه نیست

من در آغوش تو تمام زیبایی را لمس کرده ام

که در هیچ گناهی زیبایی ملموس نیست

پس امانم بده

که تا ابد در دل این زیبایی

آرامش یابم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یاسی در 19:12 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

بازنویسی : behnam


آپلود عکس