عشق خیالی




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





نباید یه مو از سرت کم بشه !


حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !



اجازه ناراحت شدن نداری !



باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟



حق مریض شدن نداری !



باشه؟



چون من دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

mahdie khanoom
ساعت11:25---27 مرداد 1392
مــن بازنـــــــده هـسـتـمـــ ؛

کــهــ هـر شبـــ در را بــاز میــــ گُــذارمـــ ،

شـایــد بــازگـــردیــــ...

دُزد هـمــ کــه بـیـایـــد

چــیـــز مـهـمــیـــ برایــــِ بــُـردنــــ نـمـیــــ یـــابــد

مــهـــمـــ "مـــن" بــودمــــ ،

کـــ ه تـــــو بـــُردیــــ... !!!

(سلام دوستم وب خوبي داري به منم سر بزن)
پاسخ:سلام حتما سرمیزنم مرسی که به وبم سرزدی


حسين
ساعت22:22---17 مرداد 1392



سلاااااااااااام


وبلاگ نويس واقعي تو هستي آجي


وبلاگتو عشقه


من لينكت كردم آجي يه سر بزن بهم
پاسخ:سلام فدات داداش گلم چشم حتماسرمیزنم
پاسخ:راستی دفعه ی بعدکه اومدی وبلاگم ادرس وبلاگتوبرام بنویس اخه ارورمیده این وبلاگی که اینجاس


هانیه
ساعت19:36---15 مرداد 1392
سهلوممممممم یاسی جونمممممم فدات بشم اجی وبلاگ خوبی داری با اجازت لینکت میکنم فداتممممممم
پاسخ:سلام عخشم اختیارداری منم لینکت میکنم


فرجام
ساعت18:03---13 مرداد 1392
خیلی وبلاگ باحالی داری


پاسخ:سلام داداش گلم مرسی عزیزم لطف داری


مونس
ساعت16:42---13 مرداد 1392
محشره اجی جونم .....مث خودت بیسته بیسته ........منو قبول میکنی تو هوادارات ؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ:سلام عشق خودم خوبی اجی اختیارداری نظرلطفته خیلی دوستت دارم ابجی.بله که قبول دارم عزیزم


مسعود 149 مرهم دردا
ساعت19:24---3 مرداد 1392
ســــلامتی خودم و خودت

که اگه مـــــــــرد نباشیم

نامــــــــــرد نیستیم.


مسعود 149 مرهم دردا
ساعت19:23---3 مرداد 1392
خیابون محله گذره؛

محله عبوره؛

نه جایی که آدم

دنبال مرد زندگیش بگرده


مسعود 149 مرهم دردا
ساعت19:21---3 مرداد 1392
سلام خواهرم خوبي ؟
وبلاگ جالب داري
اميدوارم در تمام مراحل زندگي موفق باشي لينكت ميكنم عشق خيالي


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یاسی در 19:19 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

بازنویسی : behnam


آپلود عکس