عشق خیالی




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





    نمیگم دلت یه رنگه،نمیگم دل تو سنگه،من میگم اگه تو باشی همه

                                                دنیا قشنگه      

                              نمیگم مجنونتم من،نمیگم دیوونتم

                                                  من                                             

                            میگم اگه تو باشی واسه تو یه همدمم من  

نمیگم دلم اسیره،نمیگم پیش تو گیره،من میگم اگه نباشی دلم از غصه

                                                    میمیره

                         نمیگم عاشقت هستم،نمیگم دل به تو بستم

                         من میگم اینو بدونی چشم به راه تو نشستم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یاسی در 11:15 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

بازنویسی : behnam


آپلود عکس