عشق خیالی




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





 

                 ندیدم بهاری ، محبت ز یاری ، دلم غرق خون شد ، عجب روزگاری

             

    نفرین به اون کسایی که روی دلا پا میذارن.........تا که میبینن عاشقی میرن و تنهات میذارن

    نفرین به ادمایی که تو سینه ها دل ندارن.........عاشق ، عاشق کشین....رحم و مروت ندارن

             

                               تو را برای تو دوست دارم و زندگی را برای نفسهای تو

             

                                   عشق مثل بازی قمار میمونه ، دل نداری بازی نکن

             

              ما را یک دل از خوبان جدا نیست..........ولی صد حیف خوبان را وفا نیست

           به دوستان دل سپردن کار سهل است........ز دوستان دل بریدن کار ما نیست

             

           اگه حلقه ی نامزدی طلاست......حلقه ی دوستی وفاست......با وفا یادی از ما کن

             

                گر هیچ مرا در دل تو جاست بگو ، گر هست بگو ، نیست بگو ، راست بگو

             

                                            خاطرات تو رو چه خوب چه بد حک میکنم

                                                   تو تنهائیام فقط به تو فکر میکنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط یاسی در 11:33 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

بازنویسی : behnam


آپلود عکس